Seminaro tikslas – supažindinti su šiuolaikiniais profesinio etiketo reikalavimais ir jų svarba kuriant ir palaikant dalykinius ryšius, tobulinant asmeninį ir įmonės įvaizdį, pagerinti bendravimo su klientais kompetenciją.
Seminaras vyks kovo 21 – 22 d.
Tikslinė grupė – VVG valdybos organai, VVG nariai ir asmenys, įdarbinti administruoti projektus.
Seminaro temos:
Pozityvaus įvaizdžio formavimo priemonės. Susitikimų protokolas:
- Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas, susipažinimas, supažindinimas. Praktinė užduotis
- Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime: rankos paspaudimas, Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Praktinė užduotis
- Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu (akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė).Praktinė užduotis
- Protokoliniai aprangos reikalavimai įstaigoje ir oficialių renginių metu: drabužiai, avalynė, aksesuarai, šukuosena, makiažas, kvepalai, asmens higiena. Kokią informaciją siunčiame savo išvaizda? Praktinė užduotis
- Biuro aplinka, pasitinkantis asmuo, jo darbo vieta, įvaizdis, elgesys.
Bendravimas su svečiais, klientais:
- Svečių, klientų pasitikimas, susodinimas: kur garbingiausia vieta? Svečių priėmimo specifika darbo kabinete, svečių kambaryje.
Bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu:
- Telefoninis etiketas: kada skambinti, kaip atsiliepti.
- Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą.
- Bendravimas ryšio priemonėmis su sunkiais klientais.
- Ryšio priemonės – įvaizdžio dalis.
- Bendravimo elektroninėje erdvėje etiketas (netiketas ).
- Nederamas elgesys darbe ir oficialioje aplinkoje bei jo įtaka organizacijos įvaizdžiui.
Etiketas stresin ėse situacijose
- Pozityvus bendravimas: Ar galima išvengti konfliktų?
- Mano elgsena stresinėje situacijoje – ką galiu padaryti geriau?
- Sudėtingos situacijos darbe. Ko žmonės nori?
- Kaip konstruktyviai priimti kaltinimą/kritiką? ,,Garo nuleidimo technika”.
- Konfliktinių situacijų valdymas: klausyti ir klausti.
- Aktyvus klausymas. Girdėjimo technikos.
- Kritikos, nepasitenkinimo išsakymas: pozityvaus kalbėjimo technikos.
- Tarpininkavimas konfliktinėse situacijose: kai konfliktą stebime iš šalies.
Žmogaus ego: kodėl naudinga atpažinti kituose slypinti vaiką?